Revenir en haut Aller en bas

TROUBLE MAKER HAS SOME NEW FOR YOU

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant

gwak nam seon ♞ oh flower, you are so sweet, sweet, sweet

:: Examen d'entrée :: Alumni :: Fiches de liens
Moon Ji Hoon
❝ CRAZIEST ❣ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Lun 23 Oct - 19:23
BAH J'TE NIQUE TA RACE

I love you without knowing how, or when, or from where. I love you simply, without problems or pride: I love you in this way because I do not know any other way of loving but this, in which there is no I or you, so intimate that your hand upon my chest is my hand, so intimate that when I fall asleep your eyes close. — .
Pablo Neruda , 100 Love Sonnets.
Lee Mi Young
❝ GOLDEN ★ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Lun 23 Oct - 19:27
OH PTN MAIS ELLE VA SE CALMER LA PETITE DAME LA :oo: CA VA, J'ARRIVE PTN :oo:
t'es obligée d'niquer tout l'temps toi èè

You're my everything
Vassiliev No Ah
❝ ADDICTED ❥ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Sam 28 Oct - 21:44
(EH OH comment tu parles à miyu toi ? :oo: on va pas être copains :russe: )

hello you :perv:

When I look at you.
i see forgiveness, i see the truth. you love me for who I am, like the stars hold the moon, right there where they belong. and I know I'm not alone. and when my world is falling apart, when there's no light to break up the dark, that's when I look at you.
Gwak Nam Seon
❝ VICE-PRESIDENT ✌ FOLLOW OUR LEAD
PLUS D'INFORMATIONS ?
Sam 28 Oct - 22:51
hello you :perv:

toi tu veux un lien je parie, alors je t'écoute :shy:

I see things at night... terrifying things. I tell myself it's only nightmares, but... I know it's not true. Once Pandora's box is open, it can never be closed again. No... it's not nightmares. It's what is about to happen. I've died twice already. I'm not afraid of death anymore. — .
beyond two souls

kdo de mallau:

Vassiliev No Ah
❝ ADDICTED ❥ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Lun 6 Nov - 22:02
Han pardon :cry: J'ai vu la notif mais j'avais pas le temps sur le coup et après j'ai oublié (cette mémoire de poisson rouge :cry: ) Du coup j'venais juste poser ma patte sur ta fiche, j'ai pas encore eu le temps de lire ta fiche mais je reviens vers toi dès que j'ai fais ça pour qu'on discute hihi :shy: (j'sais plus si j'ai ton Skype :oo: peut-être plus pratique pour discuter, surtout si tu as des idées/envies en particulier toi aussi :plz: )

When I look at you.
i see forgiveness, i see the truth. you love me for who I am, like the stars hold the moon, right there where they belong. and I know I'm not alone. and when my world is falling apart, when there's no light to break up the dark, that's when I look at you.
Gwak Nam Seon
PLUS D'INFORMATIONS ?
Lun 6 Nov - 22:27
viens me voir en mp parce que je vais très facilement oublier de passer sur ma fiches de liens

je te donnerai mon skype comme ça :shy:

I see things at night... terrifying things. I tell myself it's only nightmares, but... I know it's not true. Once Pandora's box is open, it can never be closed again. No... it's not nightmares. It's what is about to happen. I've died twice already. I'm not afraid of death anymore. — .
beyond two souls

kdo de mallau:

Invité
Invité
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mar 14 Nov - 12:37
hiii bby :hot: :hot:
J'aimerais, j'aimerais un lien avec mon Nabi donc et mon Samran (avec Jin des BTS, parce TaeJin, wsh) <3
*pose ses fesses*
Moon Ji Hoon
❝ CRAZIEST ❣ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mar 14 Nov - 14:48
(ici Namseon car j'ai ultra la flemme de changer de compte :erm: )

Tu as été sage ?
Tu mérites tes liens ? :y:

Viens me voir en mp plutôt, parce que j'ai tendance à vite oublier la fiche de liens :mdr: Je te donnerai mon skype et on pourra en parler tranquillou bilou :cute:

I love you without knowing how, or when, or from where. I love you simply, without problems or pride: I love you in this way because I do not know any other way of loving but this, in which there is no I or you, so intimate that your hand upon my chest is my hand, so intimate that when I fall asleep your eyes close. — .
Pablo Neruda , 100 Love Sonnets.
Invité
Invité
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mar 2 Jan - 21:47
Bonjour, camarade de classe.  :hum:
Gwak Nam Seon
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 3 Jan - 0:29
Bonjour camarade de classe :hot:

Ca va grave faciliter notre lien dis donc :y:

Comment est Ho Jun en cours ? :erm:

beyond two souls

kdo de mallau:

Contenu sponsorisé
PLUS D'INFORMATIONS ?
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant