Revenir en haut Aller en bas

LES INFOS EN PLUS DE STW

Cho Su Nah
❝ SATAN SQUAD ◈ PRESIDENTE DES PYO
PLUS D'INFORMATIONS ?
Dim 26 Nov - 12:24
Absence (rayez la mention inutile)
Nom du/des compte(s) : cho su nah ; park in su ; lim bo bae ; hwang kelea ; im khaliyan ; bang wen yi ; lim bom chan ; su miso ; koo sang jae ; yeo rahee ; gwak ma nah ; eom skyla ; kim damon
Durée (ou date) : Absence jusqu'au 2 janvier 2018 :love: 15 Février ♥ Jusqu'au 1er avril ♥ indéterminée ♥️
Raison (optionnelle) : Je suis missionnée au boulot pour un mois et demi à un nouveau poste de directrice. Ca me demande énormément d'investissement (et ca sent bon la promotion alors je me donne à 200% :y: )  donc je préfère me mettre en absence et revenir en pleine forme en janvier ! :han: ♥️
Code:
[b][color=#CC6666]POUPOU[/color][/b] ► absence + 26/11 au 02/01  ► revenue le (ne rien écrire dans cette partie svp, réservée au staff)
(cho su nah ; park in su ; lim bo bae ; hwang kelea ; im khaliyan ; bang wen yi ; lim bom chan ; su miso ; koo sang jae ; yeo rahee ; gwak ma nah ; eom skyla ; kim damoN)

Des bisous les amours ♥️

I know you, I walked with you once upon a dream
I know you, that look in your eyes is so familiar a gleam and I know it's true that visions are seldom all they seem. I know what you'll do. You'll love me at once, the way you did once upon a dream
Gwak Tae Hyun
❝ GOLDEN ★ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Dim 26 Nov - 16:21
JTMMMMMM :heart:

Nothing Else Matters
Forever trusting who we are
Yu Sana
❝ PAILLETTE ✨ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Dim 26 Nov - 16:35
je t'aime mon amour :heart:

yu sana
I decided long ago, never to walk in anyone’s shadows▬ If I fail, if I succeed, at least I’ll live as I believe. No matter what they take from me, they can’t take away my dignity
Matsuda Akiko
❝ STAFF MEMBER ✯ SATAN SQUAD
PLUS D'INFORMATIONS ?
Dim 26 Nov - 17:31
bon courage :heart:
tu peux le faire :hot: :hug:.

I was crying for a long time alone in my room
I can’t feel better all night, I feel so crappy
What do I do? What do I do?
I can’t take it anymore
by wiise
Invité
Invité
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mar 28 Nov - 22:56
Oooh j'avais pas vu ça ! Bonne promotion beauté :hehe: :06:
Nagao Tadashi
❝ CRAZIEST ❣ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mar 28 Nov - 23:12
JTM POULOUPOULOU :heart: :heart: :heart: :heart:

† I want you all to myself, don't leave none for nobody else, I am an animal with you. No angels could beckon me back and it's hotter than hell where I'm at.
Gwak Ma Nah
PLUS D'INFORMATIONS ?
Sam 6 Jan - 17:08
Je vous aime aussi vous êtes trop des amours ♥️♥️ merci beaucoup à tous :shy: fdsjklfmsjqd ♥️

Bonne et mauvaise nouvelle :( j'ai été prolongée (la bonne nouvelle :y:) mais du coup je prolonge aussi mon absence ;; c'est beaucoup intense que prévue ... mais je m'accroche :plz: ♥️ 

Je reviens à la fin du mois de janvier peut être mi février ♥️ Je continue de faire quelques rps par ci par là ♥️

Désolée d'être si peu présente :( ♥️

Darkness is your candle.
M A J U N ☽ Tale as old as time, true as it can be, barely even friends ... Then somebody bends unexpectedly. Just a little change. Small to say the least ... Both a little scared and neither one prepared ... Beauty and the Beast
Invité
Invité
PLUS D'INFORMATIONS ?
Lun 15 Jan - 14:34
15 FEVRIER C LOOOOOOIN

BON COURAGE MA POUPOU I WILL BE WAITING FOR UUUUU :heart:
Cho Su Nah
❝ SATAN SQUAD ◈ PRESIDENTE DES PYO
PLUS D'INFORMATIONS ?
Sam 3 Mar - 13:51
MERCI MA JOLIE ♥️♥️

Je prolonge encore le temps de reprendre mes marques et de savoir quoi faire de certains perso ♥️ Du love sur vous les amours ♥️

I know you, I walked with you once upon a dream
I know you, that look in your eyes is so familiar a gleam and I know it's true that visions are seldom all they seem. I know what you'll do. You'll love me at once, the way you did once upon a dream
Kim Damon
PLUS D'INFORMATIONS ?
Dim 6 Mai - 14:47
Allez je me lance, exploit, j'archive cette absence :) ♥️

I N D I A M O N D There's a big black sky over our town. You know where I'm at and bet she's around. You're in the corner, watching me kiss her, yeah, I know it's stupid but you are right over here. Can't you see ? Try to giving it your all and be the guy I'm taking home. We're all messed up, so out of line. Be the guy I'm taking home ...

BE THE GUY I AM TAKING HOME
Contenu sponsorisé
PLUS D'INFORMATIONS ?