Nouveautés du mois
Venez vite voir les nouveautés du mois, par ici !
Chatbox du forum
N'hésitez pas à passer faire un tour sur la chatbox !
Plus on est de fous, plus on rit ! :heart:
Ouverture de fraternités
Ce mois-ci, c'est portes ouvertes chez les Cheonglyong.
N'hésite donc pas à les rejoindre, si tu le souhaites !
Les défis RP !
N'oubliez pas que vous pouvez gagner des points en
réussissant les défis RP ! Pour plus d'infos, c'est par ici !
Ils sont attendus
lee su ah + @sunnie - Page 14 Tumblr_ojodsnl9St1v9xzvvo8_250lee su ah + @sunnie - Page 14 7ZpBM9wlee su ah + @sunnie - Page 14 7ZpBM9wlee su ah + @sunnie - Page 14 7ZpBM9w

:: Yonsei Multimedia :: Social life :: Espace GNS
Aller à la page : Précédent  1 ... 8 ... 12, 13, 14

lee su ah + @sunnie

Park Jin Hyun
Park Jin Hyun
❝ STAFF MEMBER ✯ SATAN SQUAD
Mes petits secrets

Re: lee su ah + @sunnie lee su ah + @sunnie - Page 14 Empty Dim 11 Mar - 22:29
@park_jh En effet, certaines choses ne changent pas... On ne peut toujours pas pioncer tranquille :emo:
replying to Une nouvelle année vient peut-être de s'achever mais certaines choses ne sont pas prêtes de changer.. ♥️

- ❇️ -
this is real love

You know I'd fall apart without you. I don't know how you do what you do, cause everything that don't make sense about me makes sense when I'm with you. When I wrap you up, when I kiss your lips, I wanna make you feel wanted. And I wanna call you mine, wanna hold your hand forever and never let you forget it.
Lee Su Ah
Lee Su Ah
❝ GOLDEN ★ MEMBER
Mes petits secrets

Re: lee su ah + @sunnie lee su ah + @sunnie - Page 14 Empty Mar 5 Juin - 11:13
@Sunnie hello brown hair :perv:

2 minutes ago via android
203 likes

©️ HERESY & caleigh at atf

My heart that shakes and deepens. Love is locked in the sea a dazzling feeling. The night of the Han River walking together, I heard your sweet voice laugther and said: i will forever and ever cherish our blooming days, babe.
hush - primary
Park Jin Hyun
Park Jin Hyun
❝ STAFF MEMBER ✯ SATAN SQUAD
Mes petits secrets

Re: lee su ah + @sunnie lee su ah + @sunnie - Page 14 Empty Mar 5 Juin - 16:04
@park_jh :heart:  :heart:  :heart:
replying to hello brown hair :perv:

- ❇️ -
this is real love

You know I'd fall apart without you. I don't know how you do what you do, cause everything that don't make sense about me makes sense when I'm with you. When I wrap you up, when I kiss your lips, I wanna make you feel wanted. And I wanna call you mine, wanna hold your hand forever and never let you forget it.
Lee Su Ah
Lee Su Ah
❝ GOLDEN ★ MEMBER
Mes petits secrets

Re: lee su ah + @sunnie lee su ah + @sunnie - Page 14 Empty Mar 22 Jan - 18:53
@Sunnie  :perv:

2 minutes ago via android
203 likes

©️ HERESY & caleigh at atf

My heart that shakes and deepens. Love is locked in the sea a dazzling feeling. The night of the Han River walking together, I heard your sweet voice laugther and said: i will forever and ever cherish our blooming days, babe.
hush - primary
Nah Woori
Nah Woori
❝ ADDICTED ❥ MEMBER
Mes petits secrets

Re: lee su ah + @sunnie lee su ah + @sunnie - Page 14 Empty Mar 22 Jan - 22:50
@bi0tiful ah ouais t'es comme ça :hansa:
replying to :perv:

It’s not like we made any plans but all day, I’m waiting to hear from you. I shouldn’t do this but whatever I do, I can’t feel it and I get sad. It’s weird seeing myself like this. I think this is what it feels like to be sentimental
Nah Woori
Nah Woori
❝ ADDICTED ❥ MEMBER
Mes petits secrets

Re: lee su ah + @sunnie lee su ah + @sunnie - Page 14 Empty Mer 23 Jan - 20:56
@bi0tiful comme si je l'avais jamais fait ! mais j'ai rien de prévu en ce moment, il fait trop froid :(
replying to t'as qu'à m'inviter à tes soirées privées :/

It’s not like we made any plans but all day, I’m waiting to hear from you. I shouldn’t do this but whatever I do, I can’t feel it and I get sad. It’s weird seeing myself like this. I think this is what it feels like to be sentimental
Contenu sponsorisé
Mes petits secrets

Re: lee su ah + @sunnie lee su ah + @sunnie - Page 14 Empty
Aller à la page : Précédent  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Rejoins les dragons !
Les Cheonglyong sont ouverts. Vous avez donc la possibilité de les rejoindre directement, sans passer par la case bizutage. Alors n'hésitez plus ! Ils seront ravis de vous accueillir dans leurs rangs !