Nouveautés du mois
Venez vite voir les nouveautés du mois, par ici !
Chatbox du forum
N'hésitez pas à passer faire un tour sur la chatbox !
Plus on est de fous, plus on rit !
Les défis RP !
N'oubliez pas que vous pouvez gagner des points en
réussissant les défis RP ! Pour plus d'infos, c'est par ici !
Ils sont attendus
Dam Young Won - damned_yw S43aQ9Pc_oDam Young Won - damned_yw S43aQ9Pc_oDam Young Won - damned_yw S43aQ9Pc_oDam Young Won - damned_yw S43aQ9Pc_o

:: Yonsei Multimedia :: Social life :: Espace GNS

Dam Young Won - damned_yw

Dam Young Won
Dam Young Won
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty Sam 9 Mar - 21:51
33
428
103

@damned_yw « Je tiens pour Dieu tout ce qui me nourrit. »
Come at Keu a kaʻono in Itaewon to enjoy Hawaiian fusion food !    

Job & Place
BORN ON
Status
Lives in
Knows
Pets

scratched out ☩
some days it doesn't take much to bring me down, but right now I'm floating above it all. so you can call till your voice is running out but I can't hear you now. i'm somewhere far away where you can't bring me down so I can't hear you now
Dam Young Won
Dam Young Won
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty Mer 10 Avr - 21:37
@damned_yw the air is suffocating, so it's a day spent inside doing nothing, basically.

2 hours ago via web
185 likes

damned-yw the air is suffocating, so it's a day spent inside doing nothing, basically.

©️️ HERESY & caleigh at atf

COMMENT:

scratched out ☩
some days it doesn't take much to bring me down, but right now I'm floating above it all. so you can call till your voice is running out but I can't hear you now. i'm somewhere far away where you can't bring me down so I can't hear you now
Dam Young Won
Dam Young Won
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty Sam 20 Juil - 20:34
@damned_yw pork lau lau #laulau #hawaïianfood

2 hours ago via web
185 likes

damned-yw the air is suffocating, so it's a day spent inside doing nothing, basically.

©️ HERESY & caleigh at atf

COMMENT:

scratched out ☩
Dam Young Won
Dam Young Won
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty Sam 20 Juil - 20:39
@damned_yw looking fancy for a coffee @kazz

2 hours ago via web
185 likes

COMMENT:

scratched out ☩
Dam Young Won
Dam Young Won
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty Sam 8 Fév - 22:42
@damned_yw when my daughter was still a baby (and so was I !) I think we took this picture the day I brought her home from the shelter, bubu :heart:

2 hours ago via web
185 likes

COMMENT:

scratched out ☩
Dam Young Won
Dam Young Won
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty Sam 14 Mar - 22:58
@damned_yw "i'm not a monkey but i love banana" 🐒 might get kill by @kazz for this stolen picture (kidding she loves me too much)

2 hours ago via web
185 likes

COMMENT:

scratched out ☩
Dam Young Won
Dam Young Won
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty Sam 14 Mar - 23:11
@damned_yw complete traditional hawaiian plate #hawaiianfood #aloha #laulau #poï #lomi get a taste at keu a kaʻono in itaewon !

2 hours ago via web
185 likes

COMMENT:

scratched out ☩
Dam Young Won
Dam Young Won
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty Sam 3 Oct - 9:22
@damned_yw last friday night.

2 hours ago via web
185 likes

COMMENT:

scratched out ☩
Contenu sponsorisé
Mes petits secrets

Re: Dam Young Won - damned_yw Dam Young Won - damned_yw Empty

BIENVENUE À L'AUTOMNE !

Bon mois d'octobre à tous ❤
L'automne est arrivé et il a apporté le froid avec lui. On suppose que vous avez sorti les plaids polaires et les écharpes en grosse laine pour faire face à la situation~ (et peut-être aussi les imperméables). On espère que vous allez survivre à ce brusque changement de saison sans tomber malade ! Bon courage à tous ♡