Revenir en haut Aller en bas

TROUBLE MAKER HAS SOME NEW FOR YOU

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant
Yu Kwan Sun
❝ STAFF MEMBER ✯ SATAN SQUAD
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 8 Aoû - 14:34
Moi j'ai surtout vu des gens étaient en mode "Lol c'est un nightfury blanc, ils ont fait ça pour le côté COMMERCIIIIIIIAL." Ahahah je me suis retenu de coller des claques :bago:

All of this is not
a coincidence
Because, we both have found our destiny

Lee Ha Young
❝ ADDICTED ❥ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 8 Aoû - 14:37
ouuuui j'ai vu ça aussi :bago: bande de cons elle est canon la lightfury :russe: c'est jugé avant de savoir :bago:

there is nothing on earth more beautiful to me than your smile, no sound sweeter than your laughter, no pleasure greater than holding you in my arms. how can you have reached so far inside my heart ? ☾
Yang Tooru
❝ MEMBRE ❤ DU MOIS
PLUS D'INFORMATIONS ?
Jeu 9 Aoû - 0:29
Elle est canon et grave badass j'en suis sûre à 400% moi. Mais il faut toujours des rageux, surtout sur tumblr :oo:

this is gospel for the vagabonds
Ne’er-do-wells, insufferable bastards, confessing their apostasies, led away by imperfect impostors.This is the beat of my heart. This is the beat of my heart. Don’t try to sleep through the end of the world. Bury me alive.
Lee Ha Young
❝ ADDICTED ❥ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Jeu 9 Aoû - 1:10
maiiiiis oui tu as vu dans le trailer quand elle disparaît en plein vol dans la lumière :bago:
grave tumblr c'est la plateforme des rageux mdr :emo:

there is nothing on earth more beautiful to me than your smile, no sound sweeter than your laughter, no pleasure greater than holding you in my arms. how can you have reached so far inside my heart ? ☾
Janggok Mei
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Jeu 9 Aoû - 1:15
Coucouu :plz:

She drives you Crazy
I got my red dress on tonight, dancin' in the dark in the pale moonlight, done my hair up real big, beauty queen style, high heels off, I'm feelin' alive. Nothin' scares me anymore
Lee Ha Young
❝ ADDICTED ❥ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Jeu 9 Aoû - 1:22
coucou :cute:
pile au moment où j'allais éteindre l'ordi :plz: mais c'est pas grave, tu vas bien ? :cute:

Janggok Mei
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Jeu 9 Aoû - 2:12
il faut avouer que j'arrive légèrement tard :y:
ça va, ça va et ici comment vous allez? :heart:

She drives you Crazy
I got my red dress on tonight, dancin' in the dark in the pale moonlight, done my hair up real big, beauty queen style, high heels off, I'm feelin' alive. Nothin' scares me anymore
Yu Eun Ae
❝ ADDICTED ❥ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Jeu 9 Aoû - 2:16
coucouuuuu mon chaton :heart:
ça va ça va de mon côté :cute:

welcome to my city it's a Queendom
Janggok Mei
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Jeu 9 Aoû - 2:26
mogoo :heart:
faut que tu ailles voir tes messages skype, y'a une surprise fabu

She drives you Crazy
Moon Dae Won
❝ REGULAR ☙ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Jeu 9 Aoû - 2:28
WOOP WOOP
BONSOUAR

It’s a cycle of girls and mistakes – Love them for one night – And hate them when morning comes.
Contenu sponsorisé
PLUS D'INFORMATIONS ?
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant