No Min Joon❝ NEWBIE ☘ MEMBER Mes petits secrets
Pseudo : FOREVERTRY† Date d'inscription : 14/11/2020 Célébrité : Shownu (Monsta X) Crédits : ©Forevertry Messages : 84
| No Min Joon || Going out tonight, changes into something red Mar 17 Nov - 21:04
 | Infos en vrac : Ici, tu peux lister des petites infos (âge, métier, études, etc.) et anecdotes qui pourraient être utiles à la recherche de liens. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas, quibus eos qui ad amicitias essent idonei, iudicarent. sunt igitur firmi et stabiles et constantes eligendi; cuius generis est magna penuria. et iudicare difficile est sane nisi expertum; experiendum autem est in ipsa amicitia. ita praecurrit amicitia iudicium tollitque experiendi potestatem. |
Recherches de liens intitulé du lien (h et/ou f) - un mini résumé ⊹ intitulé du lien (h et/ou f) - un mini résumé ⊹ intitulé du lien (h et/ou f) - un mini résumé ⊹ intitulé du lien (h et/ou f) - un mini résumé ⊹ intitulé du lien (h et/ou f) - un mini résumé ⊹ etc. | |
Relations  Nom Prénom (★★★★★) ⊹ intitulé du lien Un petit (ou gros) résumé du lien. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas.  Nom Prénom (✩✩✩✩✩) ⊹ intitulé du lien Un petit (ou gros) résumé du lien. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas.  Nom Prénom (★★★★★) ⊹ intitulé du lien Un petit (ou gros) résumé du lien. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas.  Nom Prénom (✩✩✩✩✩) ⊹ intitulé du lien Un petit (ou gros) résumé du lien. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas.  Nom Prénom (★★★★★) ⊹ intitulé du lien Un petit (ou gros) résumé du lien. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas.  Nom Prénom (✩✩✩✩✩) ⊹ intitulé du lien Un petit (ou gros) résumé du lien. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas.  Nom Prénom (★★★★★) ⊹ intitulé du lien Un petit (ou gros) résumé du lien. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas.  Nom Prénom (✩✩✩✩✩) ⊹ intitulé du lien Un petit (ou gros) résumé du lien. Sed (saepe enim redeo ad scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et notas. - Spoiler à supprimer:
-
Evidemment, à la place des étoiles, vous pouvez mettre ce que vous voulez (coeurs, "+", etc.), le but étant juste de donner une idée de la relation qui lie votre personnage à un autre.
LIENS A AJOUTER : - BAEK YOONHA (secret love) - NO DAEUL (cousin du coté paternel) - MIN YE SEO (cousine éloigné) - IM SEONG HWAN (l'ami d'enfance toujours à ses cotés) -JOO MIN JAE (pote sportif) - HUANG SI HAN (en cours) - AHN EREN (capitaine de l'équipe de de basket) - |
Baek Yoonha❝ NEWBIE ☘ MEMBER Mes petits secrets
Pseudo : rizcolais Date d'inscription : 15/11/2020 Célébrité : Yoo Kihyun Crédits : Everdosis (avatar) Messages : 117 Vie de moi, j'suis schizo : Ryeo Sunhwa
| Re: No Min Joon || Going out tonight, changes into something red Mar 17 Nov - 21:50 |
Pseudo : FOREVERTRY† Date d'inscription : 14/11/2020 Célébrité : Shownu (Monsta X) Crédits : ©Forevertry Messages : 84
| Re: No Min Joon || Going out tonight, changes into something red Mar 17 Nov - 21:55 |
Min Ye Seo❝ GOLDEN ★ MEMBER Mes petits secrets
Pseudo : Flutter to the ♡ SHY Date d'inscription : 01/05/2016 Célébrité : Jinsoul (LOONA) Crédits : Acid Rain Messages : 13824 Vie de moi, j'suis schizo : LEE MI RAN
MIN YE SEO
JANG HAE YEON
| Re: No Min Joon || Going out tonight, changes into something red Mar 17 Nov - 22:22 J'y suis déjà mais je viens quand même  T'AURAS JAMAIS VU DE COUSINE ELOIGNEE QUI SOIT AUSSI COLLANTE PROCHE  Je dois encore aller catch up la fin de ta fiche mais j'y ai déjà lu pas mal de choses qui me plaisaient hehe    at night when the stars light up my room, i sit by myself talking to the moon, trying to get to you in hopes you're on the other side talking to me too. |
| Re: No Min Joon || Going out tonight, changes into something red Mar 17 Nov - 22:37 @MIN YE SEO J'ai déjà trouvé ton surnon alors "sweat glue" |
Mes petits secrets
| Re: No Min Joon || Going out tonight, changes into something red |