Nouveautés du mois
Venez vite voir les nouveautés du mois, par ici !
Chatbox du forum
N'hésitez pas à passer faire un tour sur la chatbox !
Plus on est de fous, plus on rit !
Les défis RP !
N'oubliez pas que vous pouvez gagner des points en
réussissant les défis RP ! Pour plus d'infos, c'est par ici !
Ils sont attendus
Choi Mingwei (@noodleawei) OriginalChoi Mingwei (@noodleawei) Tumblr_px4kyhE3pq1xt5whko1_640Choi Mingwei (@noodleawei) 1cebeddac92a193930ff6e9678dc9d28Choi Mingwei (@noodleawei) Tumblr_pupejikGgR1tf3ycdo1_400

:: Yonsei Multimedia :: Social life :: Instagram
Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant

Choi Mingwei (@noodleawei)

Choi Ming Wei
Choi Ming Wei
❝ VICE-PRESIDENT ♛ I'M YOUR LEADER
Mes petits secrets

Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Dim 13 Déc - 11:18
noodleawei
Following
74186219
wei wei
我不知道,,, 我不管。

Followed by litrababe, apossih, astrian + 1 more

24 0
7 0
17 2
16 1
28 5
26 2
13 0
37 0
35 1
13 0
32 0
89 5
89 5
89 5

cr: HERESY.

post code:

code pour 'xx tagged you in a post':

code pour 'xx started following you':

code pour 'xx liked your post':

code pour 'xx commented your post':

☾ UNDER THE BRIGHT MOON ☽
A breeze caresses the heart. Someone watches the snow, gazing into days long gone. fools that came before, asking again for the departed people. Black and white, praise and blame, what is it all worth? ○○○ 
Choi Ming Wei
Choi Ming Wei
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Lun 14 Déc - 7:45
noodleawei
7 Likes
noodleawei nom nom nom nom nom

Dec 14

A breeze caresses the heart. Someone watches the snow, gazing into days long gone. fools that came before, asking again for the departed people. Black and white, praise and blame, what is it all worth? ○○○ 
Wu Qin Tian
Wu Qin Tian
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Lun 14 Déc - 20:20
@astrian metionned you in a comment: @noodleawei je peux manger tranquille sinon ?

original minds are not distinguished by being the first to see a new thing, but instead by seeing the old, the familiar thing that is over-looked as something new, worth being seen ☉ ☾ ⊕ ☿ ♃ ♄ ♅ ♆ ♇ ✰
Choi Ming Wei
Choi Ming Wei
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Dim 20 Déc - 19:08
noodleawei
24 Likes
noodleawei Kimchi stew!!!!!! #food #김치찌개

June 15

Choi Ming Wei
Choi Ming Wei
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Ven 25 Déc - 0:00
noodleawei
14 Likes
noodleawei surprise @astrian

June 15

Choi Ming Wei
Choi Ming Wei
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Ven 25 Déc - 0:04
noodleawei
43 Likes
noodleaweiCar je suis le meilleur cadeau que tu puisses avoir, joyeux anniversaire mon baobei. ♥ @astrian

June 15

Wu Qin Tian
Wu Qin Tian
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Ven 25 Déc - 21:57
@astrian metionned you in a comment: @noodleawei le cadeau le plus mignon :plz:

original minds are not distinguished by being the first to see a new thing, but instead by seeing the old, the familiar thing that is over-looked as something new, worth being seen ☉ ☾ ⊕ ☿ ♃ ♄ ♅ ♆ ♇ ✰
Wu Qin Tian
Wu Qin Tian
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Ven 25 Déc - 22:04
@astrian tagged you in a post.

Wu Qin Tian
Wu Qin Tian
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Ven 25 Déc - 22:07

Wu Qin Tian
Wu Qin Tian
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty Ven 25 Déc - 22:09

Contenu sponsorisé
Mes petits secrets

Re: Choi Mingwei (@noodleawei) Choi Mingwei (@noodleawei) Empty
Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant

Yonsei sous panique !
Des rumeurs circulent dans les couloirs, des on-dits, des murmures qui courent et parcourent les allées du campus. Apparement notre chère directrice est en bien mauvaise position après la catastrophe survenue dans le nouveau bâtiment.
Quelques liens utiles

Les Recherches de Rps
Les Rps libres
Le Bizutage des Fraternités
Les Recherches de Pairings
Les Pré-Liens
Les défis RP
Le Discord du Forum