Revenir en haut Aller en bas

TROUBLE MAKER HAS SOME NEW FOR YOU

Aller à la page : Précédent  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 44 ... 77  Suivant

▬ 12:12 MAGGLE PENSE À TOA

:: Défouloir :: La boîte à souvenirs :: Archive Hrp
Kwon Olympe
❝ CRAZIEST ❣ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 13:48
16:47:50 : flemme totale
courage ruru ♥

the greatest
ACHIEVEMENT
Be the person you are. Never try to be another, and you will become mature. Maturity is accepting the responsibility of being oneself, whatsoever the cost.

Zhang Hera
❝ GOLDEN ★ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 15:54
15:53:36 Souvenirs des moments de perdition partagés avec son brouillon mdr

Tonight
You Fool, you have no choice but to love me Only to you, I can give my all Remembe My love, my eyes, my story My hope, it’s all you .
Know my heart the blue stars of the sky shine. I love to see you next to me I like sitting on your shoulder. Remember me My love My own perspective My own story and my desire is you. I also want to say I love you only
harahanjoudreamlikeperfect
Invité
Invité
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 16:50
19:49:58 : réfléchis à comment faire
Zhang Hera
❝ GOLDEN ★ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 16:58
16:58:06 j'hésite entre m'accorder une pause ou commencer tout de suite

Tonight
You Fool, you have no choice but to love me Only to you, I can give my all Remembe My love, my eyes, my story My hope, it’s all you .
Know my heart the blue stars of the sky shine. I love to see you next to me I like sitting on your shoulder. Remember me My love My own perspective My own story and my desire is you. I also want to say I love you only
Invité
Invité
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 17:03
20:03:25 : rp :y:
Zhang Hera
❝ GOLDEN ★ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 17:12
17:12:06 j'ai l'impression d'avoir rouvert ma boite de pandore

Tonight
Invité
Invité
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 17:50
20:49:55 : j'ai été coupée pour aller manger et en plus y'a l'énorme bruit de la machine à laver, super pour rp :russe:
Invité
Invité
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 18:12
18:12:18 j'crois que je vais prendre un cachet pour la migraine
Kwon Olympe
❝ CRAZIEST ❣ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 18:14
21:14:03 : tente de rp avec LE PUTAIN DE BRUIT DE MERDE DE LA MACHINE A LAVER BORDEL :russe:

the greatest
ACHIEVEMENT
Be the person you are. Never try to be another, and you will become mature. Maturity is accepting the responsibility of being oneself, whatsoever the cost.

Zhang Hera
❝ GOLDEN ★ MEMBER
PLUS D'INFORMATIONS ?
Mer 7 Déc - 19:04
19:03:58 je me fais couler un bain pour me détendre et l'esprit, et le corps (le froid, ça craint pour les articulations des cabossées)

Tonight
Contenu sponsorisé
PLUS D'INFORMATIONS ?
Aller à la page : Précédent  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 44 ... 77  Suivant