Nymphadora Tonks ☽ You deserve every star in the galaxy laid out at your feet and a thousand diamonds in your hair. You deserve someone who’ll run with you as far and as fast as you want to. Holding your hand, not holding you back.
Nymphadora Tonks ☽ You deserve every star in the galaxy laid out at your feet and a thousand diamonds in your hair. You deserve someone who’ll run with you as far and as fast as you want to. Holding your hand, not holding you back.
No Daeul
❝ NEWBIE ☘ MEMBER
Mes petits secrets
Pseudo; pronom(s) : spring ♡ Date d'inscription : 08/10/2020 Célébrité : moon bin ( astro ) Messages : 191
il y a des êtres qui nous touchent plus que d'autres, sans doute parce que, sans que nous le sachions nous-mêmes, ils portent en eux une partie de ce qui nous manque
Ahn Eren
❝ STAFF MODO ✯ DEMON SQUAD
Mes petits secrets
Pseudo; pronom(s) : sarah + she/her Date d'inscription : 13/12/2019 Célébrité : myungsoo, l'homme de ma vie ♡ Crédits : avatar - ma femme d'amour ralhiel ♡ gifs signature & profils - namnambunny & ninie du love ♡ code signature - non uccidere. Messages : 695 Vie de moi, j'suis schizo : wooyoung le cuisinier ft. ji chang wook elias le nageur ft. nam joo hyuk lowen le hacker ft. lee know seojun le guitariste ft. kang young hyun rose l'actrice ice queen ft. choi soo young meiling la fée des fleurs ft. chou tzuyuÂge : 27
i must have been through about a million girls. i'd love 'em then i'd leave 'em alone. i didn't care how much they cried, their tears left me cold as a stone. but then i fooled around and fell in love. free, on my own is the way I used to be. but since I met you, love's got a hold on me. yes it did. ☾☾
Des rumeurs circulent dans les couloirs, des on-dits, des murmures qui courent et parcourent les allées du campus. Apparement notre chère directrice est en bien mauvaise position après la catastrophe survenue dans le nouveau bâtiment.